فهرست اخبار فهرست اخبار

بازدید مدیر امور استانها و بازاریابی از شعب مرکز و شرق استان

با هدف دیدار از همکاران و ایجاد انگیزه مضاعف خدمت رسانی ،محمود لاری دارابی مدیر امور استانها و بازاریابی با همراهی مصطفی تقوی مدیر شعب مازندران از شعب مرکز و شرق استان بازدید نمودند .

مصطفی تقوی مدیر شعب مازندران در این بازدید به ارایه گزارش عملکرد از وضعیت مدیریت و شعب تحت پوشش پرداخت و اظهار امیدواری کرد با یاری خداوند متعال و شعار توکل ، تدبیر و تلاش و با تکیه بر رهنمودهای ارزشمند مدیران ارشد بانک جهت تحقق اهداف بانک بیش از پیش موفق عمل نماییم .

تقوی در ادامه خاطر نشان کرد: از پنج شعبه برتر کشور درمجمع ارزیابی عملکرد شش ماهه اول سال 97،سه شعبه رویان ،چمستان و نواب بابل از شعب زیر مجموعه مدیریت مازندران بوده که به ترتیب رتبه یک ،رتبه چهارم و پنجم کشوری را کسب نموده و مدیریت مازندران از جمله مدیریتی بوده که در نه دوره متوالی ارزیابی عملکرد توانسته جایگاه سبز را اختیار نماید و همچنین نه شعبه از یکصد شعبه برتر کشور،حضور 48شعبه(91درصد)در جایگاه سبز، مربوط به مدیریت مازندران بوده است

محمود لاری دارابی مدیر امور استانها و بازاریابی ،ضمن تجلیل از عملکرد مدیریت مازندران به جهت کسب رتبه دوم کشور در نهمین دوره ارزیابی عملکرد  و کسب موفقیتهای حاصله ، با بیان اینکه این توفیقات نشان دهنده تلاش همکاران مازندران بوده که با ابزارهای موجود توانسته موفق عمل نمایند که بسیار ارزشمند است، دربخشی از رهنمودهای خود خاطر نشان کرد: برنامه محوری در بانک از عوامل توسعه و پیشرفت شعب و بانک بوده و در این راستا خلاقیت و مشارکت کارکنان حایز اهمیت است تا با برنامه ریزی در جهت تحقق اهداف  بانک تلاش نمایند.

لاری ضمن توجه دادن همکاران به بالا بردن سطح آگاهی خود در خصوص خدمات و محصولات بانک و اینکه هر کس در مسیولیت خود بایستی اشراف کامل به امور مربوطه داشته باشد افزود : کارکنان باید به دستورالعمل ها و خدمات و محصولات بانک مسلط ، مطلع و به روز بوده تا پاسخگوی نیاز مشتریان باشند که در این خصوص برگزاری جلسات بخشنامه خوانی مورد تاکید می باشد.

مدیر امور استانها و بازاریابی ، هدایت و راهبری مشتریان و کارکنان را از وظایف رؤسای شعب  دانست و افزود : شعبه محل تلاقی دو سرمایه بزرگ بانک یعنی مشتریان و کارکنان بانک بوده که این دو سرمایه باید مدیریت و راهبری گردد و مسیولین شعب باید با برنامه ریزی ، نظارت ، پیگیری ، توجه به کارکنان و مشتریان و با استفاده از ابزارهای موجود اهداف بانک را محقق نمایند .

لاری جذب منابع را از اولویتهای بانک برشمرد و به نقش منابع ارزان قیمت در پیشبرد اهداف بانک بر کاهش هزینه پول برای بانک تاکید و خاطرنشان کرد : برقراری ارتباط منطقی و تعاملی ،احترام به مشتری و رعایت اخلاق حرفه ای بهترین ابزار جذب منابع بوده  و در این خصوص باید با رعایت اصول مشتری مداری و اخلاق گرایی در ارتقای سطح کیفی رضایتمندی مشتریان بکوشند.

لاری ادامه داد:همه کارکنان باید به عنوان یک بازاریابی عمل نموده و با بازاریابی موثر و رعایت ترکیب منابع از سپرده های گران قیمت به سمت سپرده های کم هزینه و ارزان قیمت حرکت نموده و در این راستا از تمام ظرفیتهای موجود استفاده نمایند .

مدیر امور استانها و بازاریابی با اشاره به پرداخت تسهیلات با رعایت بهداشت اعتباری افزود: کنترل ، نظارت و رعایت بهداشت اعتباری در پرداخت تسهیلات از معوقه شدن بسیاری از پرونده ها جلوگیری می نماید و پیگیری پرونده ها  از مبدا ، رصد مستمر عملکرد شعبه و ارایه راهنمایی لازم به کارکنان از عواملی موثر و راهگشا در اینخصوص می باشد

لاری ادامه داد: مهمترین اصل در وصول مطالبات پیشگیری است که در این خصوص اعتبار سنجی صحیح و دقت در دریافت وثایق از امور مهم بوده و این امر باید به منظور پیشگیری از ایجاد مطالبات معوق ،در زمان صحیح و مناسب یعنی زمان اعطای تسهیلات صورت گیرد.

مدیر امور استانها و بازاریابی بهینه سازی عملکرد شعب را یکی از برنامه های پیش روی بانک عنوان کرد و افزود : با توجه به اینکه مجوز لازم جهت افتتاح شعب جدید وجود ندارد یکی از راههای موجود بهینه سازی و بررسی میزان سوددهی شعب بوده تا بدین منظور شعبی که عملکرد مطلوبی نداشته با شعب بزرگتر ادغام و مجوز شعبه با مکان یابی مناسب به شهرها یا استانهای مستعد واگذار گردد که این امر تلاش بیشتر کارکنان شعب را جهت بهینه سازی و بهبود عملکرد می طلبد.

 

شایان ذکر است مواردی چون پرستاری از  مشتریان ، بازاریابی مستمر ، جدی گرفتن خدمات کارمزد محور،رعایت آراستگی شعب ، حرکت به سمت دانش محوری و به روز بودن تمامی همکاران از آمارهای شعب ، از دیگر رهنمودهای مدیر امور استانها و بازاریابی در این بازدید بوده است .

 

آخرین بروزرسانی 1397/10/29